Przejdź do treści

Przestrzeń biurowa

Część biurowa, klatka schodowa, poddasze

W ramach renowacji kamienicy, wcześniej nieużywane poddasze zostało wyposażone w dużą ilość okien dachowych, ocieplone, odizolowane akustycznie od niższych kondygnacji i skrupulatnie wykończone w stylu loftowym. Dzięki temu powstała nowa, bardzo jasna i unikatowa przestrzeń biurowa. Oferuje ona niezwykłe widoki na 3 strony Tarnowa sięgające daleko poza miasto (od Szpitala Św. Łukasza po Górę Św. Marcina), poczucie przebywania w zabytkowym budynku ze wszelkimi udogodnieniami nowoczesnej technologii i bezkompromisową dostępność dzięki dźwigowi osobowemu również obsługującemu tę kondygnację. Jest to również bardzo atrakcyjna przestrzeń w której równolegle do wykonywania swojej podstawowej działalności można przyjmować swoich kontrahentów, organizować spotkania czy różnego rodzaju szkolenia.

Poddasze o łącznej powierzchni wynoszącej 155,5 m2 w całości stanowi jeden, obszerny, w pełni funkcjonalny i niezależny od reszty obiektu lokal przez co może zostać wykorzystane na różne sposoby:

Część biurowa, otwarta przestrzeń biurowa, biuro, projektant, architekt, administracja, radca prawny, notariusz, poddasze
  • jako część administracyjną dla większej działalności medycznej wykonywanej na niższych kondygnacjach obiektu gdzie dodatkowo można organizować szkolenia, konferencje, czy spotkania z kontrahentami
  • jako niezależne biuro do usług projektowych prowadzonych przez firmę inżynieryjną lub architektoniczną, większą kancelarię prawną czy notarialną
  • jako siedzibę dla stowarzyszenia czy organizacji pożytku publicznego
  • ze względu na dość niezwykłe wygłuszenie tej przestrzeni, jako atrakcyjne studio radiowe lub nagrań

W skład tej przestrzeni wchodzą:

  • Duża otwarta przestrzeń biurowa 31 (o powierzchni 84,8 m2)
  • Pokój konferencyjny 32 (o powierzchni 27,5 m2)
  • Gabinet 33 (o powierzchni 21,0 m2)
  • Umeblowane pomieszczenie socjalne z niewielką lodówką, miejscem na ekspres do kawy i specjalnym miejscem na kuchenkę mikrofalową
  • Toaleta z przedsionkiem z umywalką
  • Pomieszczenie porządkowe z komorą gospodarczą i półkami na środki czystości
  • Dedykowane pomieszczenie serwerowe posiadającą w pełni okablowaną i spiętą z gniazdami (wg przejrzystego schematu) szafę teleinformatyczną oraz dodatkowe miejsce na niewielki magazyn

Warto dodać, że cała przestrzeń wyposażona jest w wentylację mechaniczną oraz klimatyzację. Może ona pomieścić maksymalnie około 15 stanowisk pracy. Całość oświetlenia w lokalu wykonana jest w technologii LED z oprawami pozwalającymi na wymianę źródeł światła oraz możliwością niezależnego oświetlania tylko pewnych części lokalu.

Przestrzeń biurowa ma również przeznaczone 3 wewnętrzne linie telefoniczne pozwalające na kontakt z rejestracją na parterze, dowolnym gabinetem w budynku, czy lokalem gastronomicznym w piwnicach. Można z nich skorzystać oraz przekierować je do dowolnych pomieszczeń i portów w lokalu. Dodatkowo do każdego stanowiska pracy przewidziane są minimum 2 gniazda RJ45 na pracownika, plus po dwa dodatkowe gniazda RJ45 ulokowane w dwóch różnych miejscach przygotowanych dla skanerów, drukarek czy kopiarek biurowych.

Lokal posiada swój od-licznik energii elektrycznej z własną elektryczną skrzynką rozdzielczą pozwalającą na szybkie odłączenie zasilania w razie potrzeby. Ogrzewanie realizowane jest poprzez tarnowską sieć ciepłowniczą (MPEC) z rozliczeniem procentowym. Do lokalu przypisana jest indywidualna skrzynka pocztowa.